تندرستی کے فوائد

0

چلنے پھرنے کے فوائد

1. لوئر باڈی ماس انڈیکس (BMI) انٹرنیشنل جرنل آف ایذیرڈوپیوائس کے اندر 2017 میں چھپی ہوئی یونیورسٹی آف اسٹیٹسمین سے ہونے والی ایک تحقیق میں اس بات کی تصدیق کی گئی ہے کہ جو لوگ اضافی طور پر چلتے ہیں اور کم بیٹھتے ہیں وہی بی ایم آئی کی حیثیت رکھتا ہے ، جو ایذیرڈوپیوائس کا ایک اشارہ ہے۔ مطالعہ کے اندر ، جن لوگوں نے دیکھ بھال کے لئے پندرہ ، 000 یا روزانہ اضافی اقدامات اٹھائے ان میں روایتی ، صحت مند مختلف ہوتی ہیں۔

مزید مشق کریں

صحت مند ہونے کے ل one کسی کو کتنی ورزش کرنا چاہئے؟

چلانے بمقابلہ چلنے کے فوائد

اپنی زندگی کے لئے چلائیں: حتی کہ معمولی ورزش کے اہم صحت کے فوائد

یہاں تک کہ براہ راست ورزش میں توسیع کی زندگی مل جاتی ہے

ٹریڈمل ریٹنگ گائیڈ

2. لوئر اہم علامت اور اسٹیرول. نیشنل واکرز کی صحت کے مطالعے میں یہ بات سامنے آئی ہے کہ باقاعدگی سے چلنے کے ساتھ سات پی سی کی مدد کی گئی ہے جس میں اعلی اہم علامت اور زیادہ سٹرول کا خطرہ کم ہے۔

3. نچلے روزہ گلوکوز (گلوکوز) ہائی بلڈ شوگر لیول ایریا یونٹ میں پولیجینک ڈس آرڈر کے ل a ایک خطرہ مسئلہ ہے ، مشترکہ طور پر Wal نیشنل واکرز ‘ہیلتھ اسٹڈی نے یہ بھی پایا کہ واکروں کو بارہ پی سی کی طرح کا دو پولیجنک ڈس آرڈر کا کم خطرہ ہے۔

4. اعلی میموری اور نفسیاتی خصوصیت کا مظاہرہ. 2015 میں یانکی جیرونٹولوجی سوسائٹی کے جرنل میں چھپے ہوئے جاپان میں بوڑھے بالغوں کی ایک دوڑ نے پایا کہ بارہ ہفتوں میں ، روزانہ ایک مشق کرنے والے ورزش کلسٹر میں مرد اور لڑکیوں کی یادوں اور حکومت کی کارکردگی میں کافی زیادہ اضافہ ہوا ہے (ہدف ادا کرنے کی صلاحیت) توجہ ، متعدد کاموں میں تبدیلی لانا ، اور آپریٹنگ میموری میں ایک سے زیادہ چیزیں لے جانے کے ل compared) ایک بہت ہی انتظامی کلسٹر میں شامل افراد کے مقابلے میں جو ڈبلیو ایچ او کو صرف ان کے معمول کے معمول کے مطابق رہنے کے لئے کہا گیا تھا۔

اور 299 بڑوں کا مطالعہ ، جو 2010 میں جریدے نیورولوجی میں چھپا تھا ، پتہ چلا ہے کہ چلنے کا تعلق دماغ کے اندر اعصابی ٹشووں کی ایک بڑی مقدار سے ہوتا ہے ، جو دماغ کی صحت سے بسر ہوتا ہے۔

5. کم تناؤ اور بہتر موڈ۔ مختلف قسم کے قلبی ورزش کی طرح ، چلنا — خاص طور پر فطرت میں حرکت کرنا the دماغ کے اندر نیوروٹرانسمیٹر (جیسے اینڈورفنز) کو جمع کرتا ہے جو آپ کی نفسیاتی حالت کو بہتر بنانے میں مدد فراہم کرتا ہے۔

Leave A Reply