ڈیٹنگ میں صحت صحت

0

Wمرغی کوئی مائین سے مؤثر طریقے بتانے کے لئے کہتا ہے کہ جلدی سے پگھل جائیں ، میں ہمیشہ کے لئے احتیاط کا ایک لفظ فراہم کرتا ہوں۔

اگرچہ تیز رفتار سے پگھلنا یقینی طور پر قابل حصول ہے ، لیکن اس کے بارے میں انتہائی جائیداد کے انداز میں سفر کرنا ضروری ہے۔ اگر آپ محتاط نہیں رہتے ہیں تو ، آپ اسے ختم کرنے سے کہیں زیادہ جلدی جلدی سب پر واپس ڈال دیں گے ، اور کچھ!

وزن کم کرنے کا آپ کے جسم کے مطابق کام کرنے سے مطابقت رکھتا ہے ، اور اپنے آپ کو اعصاب سے دوچار نمونے یا کھانے کی لت سے الگ کرنا ہے جس نے آپ کے معیار زندگی کو اغوا کرلیا ہے۔ ان کی جگہ پر ، آپ پھر صحت مند عادات پیدا کرنا شروع کرسکیں گے۔

اگر آپ اس کی کوشش کر سکیں گے تو ، آپ ورزش نہ کرتے ہوئے بھی پگھل پائیں گے۔

یہ پاگل لگ سکتا ہے ، تاہم یہ یقینی طور پر قابل حصول ہے۔

میں دس سیدھی چیزوں کے ذریعہ آپ کو چلانے کے لئے ترقی کر رہا ہوں جو آپ اپنی چربی سے چلنے والی موٹر کو بحال کرنے کی درخواست کریں گے۔

ورزش یا غذا نہیں جبکہ پگھلنے کے 10 بہترین طریقے

1. نیند

غذا اور جسمانی مشقت نہ کرتے ہوئے جلدی سے کیسے پگھلیں – نیند

مستقل ، بنیادی معیار کی نیند یہ ہے کہ ورزش نہ کرتے ہوئے آپ کو پگھلنے میں مدد کے لئے سب سے کم اعداد و شمار کی مدد ، ہاتھ نیچے کردیں۔

اس کا آغاز ہر دن کی نیند کے شیڈول کے ساتھ ہوتا ہے۔ رات کو مستقل وقت پر سونے کے لئے اور ہر صبح مستقل وقت پر بیدار ہوں۔

آپ کی قدرتی یومیہ تال (جو آپ کے وقت کی تال کی اکائی کے طور پر جانا جاتا ہے) شاید آپ کے ہارمونز کی صحت اور اس کے پگھلنے اور اس سے دور رہنے کی صلاحیت کی صحت کا اہم ترین فیصلہ کن ہے۔

اگر آپ کو یہ کام مل جاتا ہے کہ آپ اتھلیٹک کی سہولت کے اندر اپنے آپ کو مار ڈالیں گے اور آپ کو نا تجربہ کار سلاد اور انکوائری شدہ چکن کے چھاتی کھا سکتے ہیں ، تاہم اس میں سے کوئی بھی آپ کو پگھلنے میں مدد نہیں کرے گا۔

رات کے سات سے نو گھنٹے آپ کے لئے جس مقصد کا مقصد ہیں۔ سات اور ایک [* fr1] کے بارے میں میری طرف سے ایٹم نمبر ہے۔ کیا تمہارا ہے؟

2. مراقبہ

غذا اور جسمانی مشقت نہ کرتے ہوئے جلدی سے کیسے پگھلیں – مراقبہ

تناؤ کسی بھی لحاظ سے کسی وقت جسم کو پٹڑی سے اتار سکتا ہے۔

اگر آپ ورزش نہ کرتے ہوئے پگھل جانے کا ایک تیز شکریہ چاہتے ہیں تو ، آپ دباؤ کے انتظام کی قابل اعتماد تکنیک تلاش کرنا چاہیں گے۔ ایک بار پھر ، وقت اور تجزیہ سے پتہ چلتا ہے کہ مراقبہ وہاں کی ایک انتہائی موثر حکمت عملی میں شامل ہے۔

مجھے صبح کے اوقات میں پہلی چیز پر غور کرنا پسند ہے۔ اس وقت جب میں صبح پانچ بجے بیدار ہوا ، میں اپنی کرسی پر بیٹھ جاؤں گا اور میں ثالثی اور ذہنی امیج کے بارے میں 5 سے 10 منٹ تک کروں گا۔

یہ میرے جسم کو پرسکون کرتا ہے ، اور مائن کو جانچنے کا موقع فراہم کرتا ہے تاہم میں چاہتا ہوں کہ میرا دن سفر کرے اور میں اپنی زندگی میں کیا بنانا چاہتا ہوں۔

Leave A Reply